Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

2000 Ουρανοί-Βαγγελης Μακαλιας

Στο γκρίζο άγγιγμα αυτού του ουρανού
θέλω να ακούσεις το κλάμα ενός μωρού παιδιού.
Μα μην δακρύσεις με αυτά μ’ αυτά που θα σου πω
γιατί έτσι μια ζωή εγώ, εγώ θα σ’ αγαπώ

Κάτω απ’ το μαξιλάρι σου μου κρύβεις μυστικά
και έτσι μόνο εσύ τα ξέρεις πιο καλά.
Στον ύπνο μου έλα κρυφά και άκου προσευχή
μ' ένα πικρόγλυκο φιλί πάρε με από κει.

Δώσε μου λέξεις σου αγνές να τρέξω να χαρώ
και στον ορίζοντα επάνω να αρχίσω έναν χορό.
Πάρε τον όρκο μου αργά και βάλτον για σταυρό
όταν τα όνειρα σου θες, να ψάλεις στο Θεό

Πίσω απ’ δάκρυα τα μάτια κρύβονται καλά
και δεν μπορείς να καταλάβεις αλήθεια η ψευτιά
Μα μην δακρύσεις με αυτά μ’ αυτά που θα σου πω
γιατί έτσι μια ζωή εγώ, εγώ θα σ’ αγαπώ


Αναρτήθηκε από VM@k66...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου